• وبلاگ : حق و باطل
  • يادداشت : قابل توجه علماي قم(و چقدر زود دير مي شود!)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 27 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    در جواب به "يک طلبه"
    سلام دوست به اصطلاح طلبه ي من . البته بنده شک دارم شما طلبه باشيد . راستي بهتر بود با اسمتان نظر مي گذاشتيد و پشت يک لقب سنگر نمي گرفتيد يا حداقل ايميلي از خودتان مي گذاشتيد که بتوانيم بحثمان را ادامه دهيم .
    اولا ) اگر دلتان براي آقاي هاشمي مي سوزد لطفا دم از رهبري نزنيد ! چرا که هنوز يک ماه از سخنراني رهبري در نماز جمعه تهران نگذشته است . رهبري در آن سخنراني با اشاره به سابقه ي مبارزاتي هاشمي ، اما تاکيد کردند که چهارسال است هاشمي دارد با دکتر مخالفت مي کند ، که البته بين هاشمي و دکتر، نظر دکتر به رهبري نزديک تر است .
    شما کافي است به سخنراني هاي چهار سال اخير هاشمي مراجعه کنيد و ببينيد علنا (پشت پرده به کنار!) چه طور به خدمات دولت در موضع انتقاد حمله ميکرد و رهبري در اين چهار سال اولويت خود را در پاسخ دادن به اين شبهات هاشمي قرار دادند.
    - اگر نمونه خواستيد چند ده تايي دارم مثل همان قضيه که هاشمي در اوج تهديد نظامي آمريکا گفت کشور وضعيت بحراني داره که بعد رهبر به شدت از اينگونه سخنان ابراز ناراحتي کردند.
    لينک : اينجا چراغي سبز است! http://www.daavar.ir/note/001116.php
    - البته هاشمي فقط دولت رو نشانه نرفته بود . موقعي که مايک لدين شايعه ي فوت رهبري را در ايران منتشر کرد و جنجال هايي به وجود آورد پس از روشن شدن دروغ بودن اين شايعه ، آقاي هاشمي به قم رفت و ادعا کرد بايد به دنبال گزينه هاي جديدي براي رهبري باشيم !
    و ...
    لينک :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8511040105 سلامتي رهبر انقلاب اسلامي از شايعات تا واقعيت
    سخنان عجيب وغريب رفسنجاني در قم http://akhbaremazandaran.blogfa.com/post-2.aspx
    دوما ) دوست طلبه ي من ! بعد از اولا بايد بنويسيد ثانيا ! حالا ما فرض ميکنيم غلط املايي بود.
    راهپيمايي مجوز داشته . لينکش رو دوستان براتون گذاشتند
    لينک http://www.rajanews.com/detail.asp?id=32625 سند قانوني بودن راهپيمايي 26 خرداد قم
    ثالثا ! ) در اين قسمت از نظرتان با توهين هايي که به دبير هفته نامه پرتو سخن و آيت الله مصباح کرديد به خوبي نشان داديد از مخالفان سر سخت آيت الله مصباح و دولت نهم و ... هستيد . خيلي متشکرم که با صراحت مخالفت خود را از دولت مکتبي و آيت الله مصباح بيان فرموديد . آيت الله مصباح به فرموده ي رهبري ( البته اگر رهبري را واقعا قبول داريد نه زبانا) جاي شهيد مطهري و علامه طباطبايي رو پر کرده اند .
    رابعا) منظورتون رو از کار غلط بفرمائيد.
    خامسا ) جهت اطلاعتان عرض کنم رهبر انقلاب به طرفداران کانديداي پيروز نفرمودند حساب خود را از اغتشاش گران جدا کنيد !
    شما مثل اينکه در يک حال و هواي ديگري زندگي مي کنيد ! برادر طلبه ! رهبري خطاب به معترضيني که به حمايت از کانديداي شکست خورده به خيابان ها آمده بودند فرمودند حسابتان را جدا کنيد . لطفا شما يک بار ديگر مطالب رهبري را مرور کنيد .
    شما فرموديد در هيچ كجاي دنيا معترض را اغتشاشگر نمي دانند . يک سوال از شما دارم ، کسي که در لباس اعتراض به مراکز نظامي با نقشه ي از پيش تعيين شده و با اسلحه ي گرم ،حمله ميکنه تا اونجا رو تسخير کنه ، معترض است ؟ کسي که با اسلحه ي سرد مخصوص تعبيه شده در دستانش به نيروهاي امنيتي که با باتوم ايستاده حمله ميکنه و با اسلحه سرد مخصوص دل و جگر نيروي امنيتي را روي زمين مي ريزد ، معترض است !
    شايد شما هم جزء همين معترضين بوديد که امروز به حمايت از آنان برخواسته ايد !
    ما هيچ گاه ادعا نکرديم 14 ميليون اغتشاشگر داريم. رئيس جمهورمنتخب عزيزمان نيز بارها اين را اعلام کرد . لطفا بدون سند و مدرک صحبت نکنيد .
    - به نظر شما حق چيست ؟ مخالفت با سخنان رهبري حق است ؟
    - هاشمي هيچ گناهي نکرده جز اين که بر عکس حرکت ولي فقيه حرکت مي کند . هاشمي هر زمان در خط ولايت بود ما حامي سرسخت ايشان بوديم . اين را هر طلبه اي مي داند که هر کس در هر برهه اي راه خود را از راه ولايت جدا کرد ، سرنوشتي بدتر از طلحه و زبير در انتظارش خواهد بود .
    - آيت الله جوادي آملي مورد چه تعرضي قرار گرفت ؟ آيت الله استادي مورد چه تعرضي قرار گرفت که داد شما را برآورده است ؟ من فکر نمي کنم شما مخاللف آزادي بيان باشيد . بگذاريد نقدها و نظر ها در جامعه بيان شود . در برابر هر حرفي دهانمان را ببنديم ؟ چرا مي خواهيد ديکتاتوري در جامعه حاکم باشد ؟
    ما بارها از دوستان ضربه هاي بدتري ديده ايم . امام (ره) در ديدار با منتظري فرمودند : پس خدا مرگ مرا برساند که از دست دوستان اينگونه بايد بکشم . (منبع : صفحه 202 کتاب برداشت هايي از سيره امام خميني)
    دوست طلبه . اين بار با هوشياري مردم و دولت ، نمي گذاريم رهبري از دست دوستان زجر بکشد . دست اينگونه دوستان انشالله از دخالت در حرکت پرشتاب نظام قطع خواهد شد .
    ما کسي را مي خواهيم که نظرش به نظر رهبري نزديک تر باشد .
    دليل اصلي عصبانيت اينا به خاطر مواضع ضد هاشمي اون تجمع و راهپيماييه نه ظاهر حرفهايي که زده . اما سوالي که پيش مي آيد اينه که چرا نصف اين عصبانيت از نامه بي ادبانه هاشمي به رهبري و تهديد روشنش به آتش افروزي و به هم ريختن مملکت به خاطر منافع دنيايي خودش( که اتفاق افتاد ) ايجاد نشد و همه سکوت کردند .
    +

    با سلام

    اگر وقت كرديد اي را هم با قلبي سليم بخوانيد:

    http://rastakhizenovin.blogfa.com/post-88.aspx

    + زينب قيامتيون 

    برادر طلبه سلام

    متن انتقادي جنابعالي را خواندم لازم ديدم نكاتي را در جهت روشن شدن ذهن شما بيان دارم . از انجا كه جنابعالي جوان و و خام هستيد و تحت تاثير جو و حرف هاي ديگران به سادگي قرار مي گيريد توجه به نكات ذيل به پختگي شما كمك مي كنيد:

    1- د رخصوص مجوز اين راه پيميايي بايد نظر شما را به لينك داخل متن جلب كنم كه شما دقت لازم را نداشتيد . كمي دقت در خواندن متون به پيشرفت دروس شما هم كمك مي كند

    2- مگر هر كسي كه اعتراض كرد و يا سخن حقي گفت مي شود نامتعادل چطور به اين راحتي درمورد ادم ها قضاوت مي كنيد يادتان باشد لباس تن شما از ان رسول خداست مرام اورا بياموزيد و كمتر جو گير شويد

    3- يادتان باشد كسي كه معترض است داراي يك منطق نسبي است و نيازي به اغتشاش ندارد اما وقتي شد معترض اغتشاشگر انوقت نه منطق دارد و نه دركي از موضوع فقط تحت تاثير است . كمي فكر كن مگر مملكت قانون ندارد كه بايد معترض اغتشاشگر شود . برادر يادت باشد تو روي منبر ميروي مبادا حرف هايت را از دهان اين و ان بدون تحقيق بيان كني كه به گزاف نشسته اي

    4- شايد سن شما به روز هاي اول انقلاب قد ندهد اما هيچ ا زخودت پرسيدي چرا اقاي محمدي گيلاني مدال عدالت گرفت . مي گويم برايت : ان روز ها كه منافقين دام وسيع براي جوانان پهن كرده بودن 2 پسر ايشان هم به دام افتاد و پس از مدتي دستگير شد و پدر انان حكم اعدامشان را داد . پدر شدي كه بفهمي فرزندت را بخاطر عدالت بكشي يعني چه حس پدرانه را مي فهمي . لازم است ياد اوري كنم به شما كه حضرت علي مي فرمايد حق رابگوييد ولو به ضررتان باشد حال اقاي هاشمي با فرزندانش چه كرد خواستي بداني بگو ، برايت مي گويم به شرطي كه ظرفيت شنيدنش راداشته باشي حا ل تو حق و نا حق رابسنج يادت باشد در همه زمينه ها مرد باشيم و مردانه عمل كنيم حتي براي انتقاد اگر بوديم كه هيچ و اگر نبوديم فكري براي نامرديمان بكنيم .

    5- بزرگان الگوي جوانان و نو جوانان است بد است اگر الگوها خود الوده شوند ديگر نمي توانند درست قضاوت كنند و بي طرف باشند حال تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل ....

    تقبل الله حاجي ما رو هم دعا كن

    + زينب بانو 

    سلام

    من مي خواهم جواب خانم نيلوفر و آقاي عليرضا را بدهم و آن هم اينكه كسي احمق و كله پوك است كه سرش را مانند كبك در برف كرده تا نه چيزي ببيند و بشنود . معلوم مي شود افكار شما عزيزان را رسانه هاي خارجي آنقدر شسته اند كه رنگي از ان به جا نمانده تا بتوان در مورد چيز هاي مهم تري فكر كرد

    + يك طلبه 

    دوست عزيز

    اولا، راهيمايي قم عليه ايت الله هاشمي بود كه امين امام و يار و محرم رهبر است و شعارهاي بسيار سخيفي در ان داده شد كه قلب هر انسان انقلابي و مسلمان را مي سوزاند.

    دوما ،اين راهپيمايي مجوز نداشت و به دروغ به طلبه ها گفته شد مجوز دارد تا اين حركت غير قانوني و غير اخلاقي توجيه شود و طلبه ها در ان شركت كنند . فرماندار قم رسما اعلام كرد كه اين راهپيمايي فاقد مجوز بوده است .

    ثالثا ، باني اين راهپيمايي انساني غير متعادل و افراطي است كه به كرات مخالفت با جامعه مدرسين و...را در پرونده خود دارد .كه ايت الله استادي نيز اشاره به اين شخص داشته است كه اتفاقا هم طرفداران بسيار پروپا قرص رييس جمهور است هم مشاور استاندار قم است هم دبير نشريه پرتو و هم از اعضاء موثر موسسه اقاي مصباح و لابد به خاطر همين پشتوانه ها نيازي به گرفتن مجوز نمي ديده است

    رابعا ، كار بد ديگران دليل بر تكرار آن توسط ما نمي شود . كار غلط از هركس سر بزند زشت است .

    خامسا ، اغتشاش گران را همه محكوم كردند اما مسئله اين است كه شما عليرغم تاكيد چند باره رهبري حساب اغتشاش گران را از معترضين به نتيجه انتخابات جدا نمي كنيد و اصرار داريد اغتشاشگران طرفداران فلاني و فلاني هستند . يك بار ديگر مطالب رهبري را مرور كنيد . .در هيچ كجاي دنيا معترض را اغتشاشگر نمي دانند الا جناح پيروز در انتخابات دهم كه از قبل از انتخابات همه مخالفين خود را در صف ابن زياد و يزيد قرار داد و بعد هم را اغتشاش گر و ضد ولايت و ضد دين معرفي كرد . اين كه خيلي بد است كه مملكتي 14مليون اغتشاشگر داشته باشد . و

    -- و اينكه بايد ما افراد را با حق بسنجيم نا حق را با افراد تطبيق دهيم

    و تحليل شما متاسفانه برعكي اين قانون اسلامي است شما فرد مورد نظر خود در انتخابات را به منزله يكي از اصول ديني تلقي مي كنيد و هر كس را كه با نباشد كفر مطلق

    - مگر هاشمي چه گناهي كرده كه اينچنين مورد هجمه ناجوانمردانه شخصيتي قرار مگيرد و كساني كه سال ها به او افتخار مي كردند امروز او را با طلحه و زبير مقايسه مي كنند در حالي كه انان نه طلحه و زبير را شناخته اند و نه هاشمي را

    - مگر ايت الله جوادي املي چه گفته بود كه انچنان مورد تعرض برخي قرار گرفت جز اينكه از بداخلاقي نهي نموده بود و امروز نوبت ايت الله استادي و فردا نوبت .... و فرداهاي ديگر نه از تاك نشاني ماند و نه از تاك نشان و اين همان اسلام منهاي روحانيت است و اين همان خط مشروطه است كه اول سر شاخه ها را مي زنند و بعد سراغ شاخه اصلي

    اتق الله رضاجان در روايتي داريم كه ورشكسته واقعي در روز قيامت كسي است كه اخرتش را به خاطر دنياي ديگري هزينه كرده باشد

    پاسخ

    جهت مشاهده مجوز به لينك زير مراجعه فرماييدhttp://www.rajanews.com/detail.asp?id=32625
    + نيلوفر 

    شما لازم نكرده سخن امام رو به ياد علما بياري.....

    عوضياي كله پوك.............................

    با سلام

    من پيشنهاد مي كنم به جاي آن كه بنشينيد و علماي بزرگي هم چون آيت ا..ّ. استادي و جوادي آملي(به خاطر عكس) و مردم را سرزنش كنيد اندكي بينديشيد كه چرا اين شخصيت ها كه معمولاً با انتخابات هاي پيشين چندان مشكلي نداشتند كنون احساس خطر كرده و از آبروي خويش مايه گذاشته اند؟

    فراموش نكنيد كه به غير از 14 تن از بندگان خداوند كه آخرينشان نيز حي و حاضر در اين دار مكافات است، معصوم ديگري وجود ندارد!

    و ا..ّ. خير الماكرين

    + مروا 
    خدا همه دوستان و دشمنان(اگر قابل هدايت هستند) را به راه راست هدايت کند. امام علي (ع) در نهج البلاغه مي فرمايند فتنه که مي آيد مردم و حتي ... حق و باطل را گم مي کنند(البته اين مضمون فرمايش امام بود)
    سلام
    يادآوري بجايي بود(چقدر زود دير مي شود)
    مطمئن باشيد حق پيروز ميشه در همه حال.
    ياعلي

    سلام همسايه عزيز.

    نكته جالبي رو مطرح كردي. اينكه بعضي از آقايون راهپيمايي هاي موسوي و طرفدارانش رو مخل نظم نمي دونن ولي راهپيمايي با مجوز رو گناه مي دونن. اگه صحبتهاشون بر اثر ناآگاهيه انشاءالله كه آگاه بشن.

    + عليرضا 
    با سلام خدمت شما برادر بزرگوار
    تصادفي وارد وبلاگ شما شدم.
    حماقت شما برايم واقعاً جالب بود. تازه مي فهمم چرا اين بلا بر سر ما و سرزمينمان آمده است... وجود شما احمقها خداوند را از اين سرزمين رويگردان کرده است. جاي اينکه بنشينيد و فقط انصار نيوز و فارس نيوز و رجانيوز را بخوانيد، سري هم به نظرات آنسوي ميزيها بزنيد.
     <      1   2