• وبلاگ : حق و باطل
  • يادداشت : موسوي را محاكمه كنيد
  • نظرات : 10 خصوصي ، 60 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    + تبسم 
    شماهارو كلا توهم دشمن و انقلاب مخملي برداشته! ديگه اون زمان گذشت كه مردم سكوت كنند و شماها هركاري خواستين انجام بدين. خورشيد هميشه پشت ابر نميمونه بالاخره يه روز معلوم ميشه حق كي بوده و باطل كي بوده...

    متاسفانه به علت رعايت نكردن ادب از جانب بعضي از طرفداران آقاي وسوي بعضي از پيام هاي اخير اين مطلب حذف شده و پيام ها، به صورت پيش فرض خصوصي دريافت مي گردد.

    البته توهين از جانب اين طرفداران يكي از نشانه هاي بر حق بودن گفته هاي وبلاگ است. واضح است كه حرف هاي بر حق اين وبلاگ حسابي اين افراد كه در راه باطل هستند را عصباني كرده ،البته اين برخورد كاملا قابل پيش بيني بود. اين دسته از افراد خود را با توهين كردن ارضا ميكنند.

    + علي 

    گيرم كه مي زنيد

    گيرم كه مي كشيد

    با جوجه هاي بنشسته در آشيان چه مي كنيد ؟

    پاسخ

    لابد اون جوجه هه شمايي؟؟؟!!!
    + من 
    چرا جرأت نميکني پيام ها رو از حالت خصوصي در بياري؟؟؟
    پاسخ

    آخه از تهديدات شما مي ترسم!!!
    + من 
    شما که نه خيلي بزرگتر از شما هم مي دونن که حق با موسويه. بد نيست يک نگاهي به قانون اساسي بندازين. نخواستين به سيره ائمه و پيامبر خدا مراجعه کنين. اما اگه مي خوايد بگيد اونا هم مخالف ولايت فقيهتون بودن ديگه کاريش نمي شه کرد.
    اتفاقاً بحث محاکمه موسوي چند روزي داغ بود اما شما کودتاچيا هم مي دونيد که دستگيري موسوي و ديگر سران اصلاحات يعني حفر براي نعش نجستان.
    + به تو چه 
    به نام حق
    خامنه اي قاتله ولايتش باطله.
    وقتي که زور لباس تقوا مي پيوشد بزرگترين فاجعه ي تاريخ رقم مي خورد.
    انشا الله به زمين گرم بخوري.
    + عمار 

    عمر شماها به محاکمه مير حسين نميرسد

    + mosavi 
    shoma kheali ghalat kardid ke in karo bokonid

    يا علي

    موسوي بايد محاكمه شود

    + ستاره 

    سلام به ماه

    ستاره من پير تر از آن است كه از بازي ماه جوان با كلمات تعجب كند.نميدانم چرا شيوه حرف زدن مرا مثلا مودبانه دانسته ايد مگر چيزي از ادب كم داشت؟چون به فكردفاع از خودم نيستم شما را با يقيني كه بنظر تقليدي ميرسدوخودم را با شبهاتي كه بدون ترديد حاصل فكر كردن صادقانه است (وگواهي خداوند بر اين حرف برايم كافي است ) به خدا ميسپارم. تلاش ميكنم به حكمت امام علي (ع)عمل كنم كه فرمود كثرت الجدال شقاق و اين گفتگو را يكطرفه پايان ميدهم اما چون هر دو مسلمانيم دوست دارم بدانيد كه من ولايت فقيه را مي شناسم و به آن اعتقاد دارم.ضمنا از عاقبتي كه برايم آرزو كرديد چيزي نفهميدم اما يقين دارم هر مسلماني جز آرزوي خير براي برادر مسلمانش نداردپس سپاسگزارم

    + ماه 
    ستاره سلام
    از مباحثي که مطرح کردي و جواب هايي که مي گرفتي فهميدم که به دنبال پيدا کردن راه براي شناخت ولايت فقيه نيستي . اين هايي که تو به ان شبهه مي گويي د رحقيقت غرض ورزي هايي است که ديگران مطرح مي کنند تا به اصل ولايت صدمه بزنند که متاسفانه شما هم داريد همون راه را مي رويد . کسي که بخواد چيزي بدونه اينطوري تحقيق نمي کنه . مي خواي کي و محک بزني . در حقيقت به اين شيوه مي خواهيد ديگران را زير سوال ببريد و لي با شيوه اي مثلا مودبانه د رحقيقت از ره خودشان وارد شويد .
    نه جونم اين روش اش نيست . اگر درساتو هم اينجوري مي خوني بواويلا.
    راستي برات عاقبتي پر از دنياي خير ارزو مي کنم .
    + ستاره 
    سلام ممنونم كه همچنان حوصله ميكنيد.بحث ولايت فقيه اعم از مطلقه يا غيرمطلقه را وقتي بعنوان يك اصل اعتقادي قبول ميكنييم بايد بتوانيم مثل يك كارشناس از آن دفاع كنيم نه اينكه مثل فروع دين به تقليد اكتفاكنيم.شما بنظر من براي حمايت از اصل ولايت فقيه دچار تقليد هستيد.نميگويم آدم دقيقي هستم اما نوشته هاي شمارا با دقت خوانده ام وميتوانم تشخيص دهم كه شبهاتي كه براي من مطرح است براي شما هم بدون جواب است.به خودم وشمايادآوري ميكنم كه يك ساعت تفكر از سالها عبادت باارزشتراست،وجود حافظان قران و روايان اخبار حضرت رسول درتاريخ كه دستشان به خون ال نبي آلوده شد هر آدم مذهبي خالص وصاحب فكري را بايدنگران كند.خواهش ميكنم به شبهاتي كه من دارم شماهم فكركنيدوالبته انتظارجواب دراين مورد رااز شماديگرندارم.اما در موردمحاكمه آقاي مهندس موسوي و اتهاماتي كه بنظرشمايقيني است:اينكه عوامل خارجي از هر اختلاف داخلي به نفع منافع خودبهره ميبرندخبر تاره اي نيست.گروه قابل توجهي از مردم بر اين باور هستند كه آقاي مهندس موسوي انسان قانونگرايي است و هرگز چيزي بيشتر از اجراي قانون نخواسته است و متاسفانه اعتراضشان را باكوته فكري وشايد غرض ورزيي خطرناك به تحريكات خارجي نسبت داده شدوازتعريف ولايت مطلقه فقيه هم براي توجيه بسياري از خطاهاسوء استفاده شد.حق را لباس باطل نپوشانيدوآن را كتمان نكنيددر حاليكه ميدانيد(اين راخطاب به خودم وشما ميگويم)برايتان آرزوي دنيايي با عاقبت خيردارم.
    پاسخ

    بنده در حد خودم ، و نه يک کارشناس و روحاني ، به سوالت شما پاسخ گفتم . اما مثل اينکه سوالات شما در زمينه ي ولايت فقيه بيش از حد است براي همين پيشنهاد دادم به جاي طرح اينگونه سوالات در يک محل غير تخصصي مانند اين وبلاگ به مرجع اصلي مراجعه کنيد . ببينيد اينکه دشمن داره از مسائل داخل سوئ استفاده ميکنه يک بحثه و اينکه آقاي موسوي داره زمينه رو براي سوئ استفاده باز مي کنه و از حمايت هاي بيگانه استفاده مي کنه بحث ديگري است . اينکه کل جبهه ي کفر بياد به حمايت از اقاي موسوي و ايشون هم از نظر عقلي مشکلي ندارند که و از اين حمايت ها استقبال مي کنند اين مسئله توجيهي ندارد .در ضمن چه کسي از ولايت مطلقه فقيه براي توجيه خطاهايش سوء استفاده کرد ؟ انشالله عاقبت همه به خير شود . اين بحث ها براي اين است که بتوانيم براي يافتن حقيقت تلاش کنيم و انشالله به حقيقت دست پيدا کنيم .
    + ستاره 
    سلام بازهم ممنون كه جواب ميدهيد.در احاديثي كه گفتيد امانتدار بودن بر حلال و حرام خدا شرط مهمي است براي اينكه فردي حجت باشد بر مسلمين و يافتن عالمي كه امانتدار حلال وحرام خداست به عهده عده خاصي گذاشته نشده است.سوال اول:ميتوان استنباط كرد كه تشخيص چنين كسي مستقيماباخود مردم است نه با گروهي كه مردم آنها را انتخاب ميكنند تا به جاي آنها عالم برتر را بيابند؟ميتوان استنباط كرد كه انتخاب ولي فقيه بايد بابيعت مستقيم مردم صورت بگيرد همانطور كه خداونداز مردم خواست با حضرت محمد(ص) بيعت كنند و بعدها هم امام علي (ع) جز با بيعت مستقيم مردم حاضر به حكومت نشدو ولايتش را با شمشير بركرسي حكومت ننشاند؟سوال دوم آيا اگر شرط امانتدار بودن از دست رفت بيعت باطل نميشود؟وسوال سوم :ميتوانم به كمك شما حديثي را بيابم كه چگونگي برخورد عملي وقضايي با كسانيكه نظر فقهي يك عالم دين را قبول نميكنند بيان كرده باشد ؟
    پاسخ

    سلام . من فکر ميکنم اگر در مورد ولايت فقيه اينقدر شبهه داريد حتما با يک کارشناس مسائل ديني وارد بحث شويد . بنده سعي مي کنم مسائل مرتبط با اين وبلاگ را پاسخ دهم . به هر صورت بنده فکر مي کنم براي تشخيص ولي فقيهي که رهبري امت را در زمان غيبت بر عهده بگيرد، از ميان فقهاي عصر، به دليل اينکه امام زمان ما حاضر نيستند ، مجلس خبرگان عهده دار اين امر شده است . البته باز هم مردم در اين انتخاب سهيم هستند اما به صورت دو مرحله اي . شرط امانت دار بودن را نيز همان خبرگاني که ملت انتخاب کرده اند تشخيص مي دهند . در مورد حديث نيز اشاره داشتم که به کارشناس مسائل مذهبي مراجعه بفرمائيد و سعي کنيد مسائل مربوط به اين وبلاگ و پست اخير را مطرح کنيد و سوالات تخصصي خود را از مرجع تخصصي بخواهيد . در ضمن فکر مي کنم کمي بي توجهي نسبت به مطالب مطرح شده داشته باشيد بنده اشاره کردم که ولايت مطلقه يعني تمام اختيارات سياسى و حکومتى که خداوند براى امام معصوم(ع) قرار داده، به «فقيه جامع الشرائط» نيز منتقل شده مگر آن دسته از اختياراتى که با دليل خاص خارج شده باشه ، ولي شما مدام مي گوييد نظرم را راجع به ولايت مطلقه بيان کنم . لطفا به مطالبي که نوشته مي شه دقت کنيد. متشکرم

    بدليل استفاده از کلمات دور از ادب در پيام مش رحيم ، نمايش داده نمي شود. اگر خواستيد بدون كلمات بي ادبي مجدد ارسال كنيد.
    در ضمن نويسندگان اين وبلاگ از شما ترسي ندارند كه با اسم مستعار بخواهند جواب شما را بدهند.

    + يه دوست 
    amer خان
    موسوي هم مثل همون دزد ها چه فرقي مي کنه . شما اگر يکي بياد تو خونتون دزدي به اموالتون صدمه بزنه و بعد هم اعضاي خونتونو بزنه . ميزاري راحت بره . قربون صدقش هم ميري .
    ببين داداش کسي از ارائه سند واهمه داره که حرفاش الکي و سندش شنيده هاي اين و اونه . عادت کرديم حرفاي ديگران و قرقره کنيم
       1   2   3   4      >