سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با کسى که روزى روى بدو آورده شریک شوید که او توانگرى را سزاوارتر است و روى آوردن بخت بر وى شایسته‏تر . [نهج البلاغه] 'به جنبش وبلاگ نویسان پیرو حق ملحق شوید'
حق و باطل

انحراف فکری احمد توکلی و علی مطهری از آرمان های انقلاب

با عرض پوزش به خاطر اینکه مدتی است وبلاگ کم رونق شده علتشم مسافرت و ... است بگزریم!
در ابتدا بگم که من هرگز قصد نداشتم که تا کسی از دولت انتقاد کرد سریع بهش بتوپم و... دولت باید برای پیشرفتش نقد منصفانه بشه.
اما در مورد آقایانی که در عنوان نامشان آورده شد باید بگویم که انحرافات این آقایان از مدتهاست که قابل مشاهده است و در این اواخر پرنگ و پرنگتر می شود.  برای اثبات حرفم دلایلی دارم که حق را از باطل جدا خواهد کرد. که اگر آدمی در زندگی سنگ محک برای تشخیص حق و باطل نداشته باشه در کمراهی خواهد ماند .

آقای علی مطهری:

علی مطهری

فرزند شهید بزرگ آیت الله مطهری و برادر زن رئیس مجلس کسیکه با لیست رایحه خوش خدمت وارد مجلس شد.
در این اواخر مقالاتی در تخریب دولت در روزنامه اعتاد ملی چاپ کرده است و مشاجره ای با روزنامه کیهان داشته که لینک های آن در کنار وبلاگ موجود است. وی معتقد است که دولت در زمینه فرهنگ لیبرال است. در جواب این حرف صحبت های رئیس جمهور را بخوانید:
((همان‌هایی که می‌گویند برنامه‌های فرهنگی دولت نهم لیبرالیستی‌است همان موقع به تغییر وزیر ارشاد اعتراض می‌کنند که البته اینها به تعارض با هم است آیا ترویج فرهنگ انقلاب و احیای گفتمان امام و انقلاب، ظلم‌ستیزی، سردادن شعار عدالت ، ایستادن در برابر قدرت فاسد جهان، روح شجاعت و ظلم‌ستیزی کار فرهنگی نیست که آیا این یک فرهنگ لیبرالیستی است مگر یادمان رفته در گذشته چگونه بود.مگر غیر از این است که دولت نهم با آمدن خود ارمان‌های امام را در دست گرفت و گفتمان انقلاب را سردست گرفت اما چرا برخی گمان می‌کنند که فرهنگ منحصر به نحوه پوشش چند دختر‌خانم در خیابان است و این به نظر من بالاترین ظلم به فرهنگ است، چرا برخی فکر می‌کنند که کار فرهنگی فقط و فقط از طریق اعمال نیروی قاهره امکا‌ن‌پذیر است و البته از نظر من این ظلم بزرگی به فرهنگ و ملت بزرگ ایران است.
احمدی‌نژاد ملت ایران را صاحب فرهنگ عظیم اسلامی دانست و گفت: ملت ایران این راه را آگاهانه و آزادانه انتخاب کرده و پای آن فرزندان خود را داده است و امروز نیز خواهد داد.
وی افزود: باید این سوال را پرسید که آیا مطبوعات و رسانه‌ها، حوزه‌های علمیه ، هنرمندان و صاحب‌نظران، وزارت ارشاد، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها هیچ کدام کار فرهنگی نیست، آیا کار فرهنگی فقط قوه قهریه در برخورد با پوشش در خیابان‌هاست به نظرم این اندیشه از بنیان دچار اشتباه است.))
اما انحراف این آقا از آنجا شروع شد که در جریانات اخیر آقای مطهری احساساتی شدند و دروغ پراکنی های موج سبز را باور کردند و تحت تاثیر رسانه های بیگانه قرار گرفتند. و رسانه های بیگانه هم در این اواخر از صحبت های ایشان خیلی خوشحال شدند. در حوادث اخیر خیلی ها مردود شدند که از آن جمله آقای مطهری است (انتقاد جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی‌شریف از اظهارات اخیر علی مطهری ).بخشی از مطالب نامه:((آقای مطهری می‌دانید چرا مواضع امثال شما، آقای محمد مطهری، دکتر افروغ، محسن رضایی، دکتر علی لاریجانی و ... اینقدر با آب و تاب توسط رسانه‌های خط فکری همان غرب‌زدگان که در نامه‌تان اشاره کردید، دنبال می‌شود؟ می‌دانید چرا امثال روزنامه اعتمادملی و اعتمادملی‌ها با تقدیر و تحسین از شما و امثال شما یاد می‌کنند و تیتر صفحه اول خود را بارها و بارها به سخنان امثال شما اختصاص داده‌اند؟ تاکنون به این اندیشیده‌اید که چرا شما و امثال آنان که نامشان برده شد، توسط خط فکری غرب‌زدگان تشویق می‌شوند اما امثال حضرات آیات مصباح‌یزدی، جنتی و یزدی یا برخی سیاسیونی که قاطعانه از ولایت و خط ولایت دفاع می‌کنند، در نظر آنها مبغوضند؟))  آقای مطهری در سخنان امروز خود در مجلس نیز به دولت اتهامات بدون منطقی زدند که امیدوارم فردای قیامت جواب 24 میلیون نفر را بتوانند بدهند.   وای از آن روزی که حقایق بر ملا شود و شما نتوانید سر خود را بالا بگیرید. 

آقای احمد توکلی: 

 

 
وزیر کار مستعفی دولت موسوی مسئول سایت الف دکترای اقتصاد از انگلیس

 امروز در مجلس یک حرف غیر قابل باور از ایشان شنیدیم که به نوعی مخدوش بودن انتخابات را تایید می کرد و رئیس جمهور را مورد نقد قرار می دهد که چرا مجری این انتخابات مخدوش را وزیر علوم کرده ای و به نمایندگی از تمامی دانشجویان آنها را در مقابل این وزیر ناراحت و مخالف می خواند. اما در پاسخ باید گفت که شما به چه حقی اکثر دانشجویان را ناراحت خواندید و به شعور حق طلبانه دانشجویان توهین کردید. دانشجویان به خوبی مسائل را تحلیل می کنند و به خوبی می دانند که دشمن چه تلاشی برای تخریب نظام انجام می دهد. شما هم همانند موج سبزی ها دچار توهم شدید. شما خود جواب دهید که چرا در بحران جنگ دوام نیاوردید و در کمال ضعف استعفا دادید. انتقادی که به آقای موسوی هم وارد بود. شمایی که نتوانستید یک وزارتخانه را اداره کنید چطور به خود اجازه می دهید اینچنین دولت را تخریب کنید . عادت کرده اید گوشه ای بنشینید و انتقاد کنید .دولت را قانون گریز خواندید حال آنکه سختترین قانون ها را اجرا می کند  به نظامی بودن افراد انتقاد می کنید ،به مشورت نکردن با شما ،‏و.... مردم رفتار شما را می بینند و این رفتار شما را نخواهند بخشید. همین دانشجویانی که به شعور آنها توهین کردید ،‏ همین نمایندگانی که به آنها نیز در سایت دروغ پراکنی خود توهین کردید و آنها را انسان های رشوه بگیر و رای فروش خواندید و دولت را رشوه بده( هم افطاری از بیت المال دروغ است، هم دلالی رای ). مواظب رفتار خود باشید و خود را در پشت هجمه انتقادات به دیگران پنهان نکنید که مردم شما را واضحتر می بینند.   

ادامه دارد......



  • کلمات کلیدی :
  • عباس فاتح ::: دوشنبه 88/6/9::: ساعت 12:35 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 23
    کل بازدید :61775

    >> درباره وبلاگ <<
    حق و باطل
    مدیر وبلاگ : عباس فاتح[21]
    نویسندگان وبلاگ :
    عزیز[1]
    رضا ساروی[2]

    ولایت فقیه و رهنمودهای ایشان معیار تشخیص حق از باطل است

    >>برگزیده ها<<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>لوگوی وبلاگ <<
    حق و باطل

    >>لینک دوستان<<

    >>مهم<<



    لوگوی پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی

    >>جنبش<<

    با قرار دادن تصویر زیر در کنار وبلاگ خود به جنبش بپیوندید و نام وبلاگ خود را در نظرات اعلام کنید


    موسوی را محاکمه کنید



    >>خروجی وبلاگ<<