دوست عزيز
اولا، راهيمايي قم عليه ايت الله هاشمي بود كه امين امام و يار و محرم رهبر است و شعارهاي بسيار سخيفي در ان داده شد كه قلب هر انسان انقلابي و مسلمان را مي سوزاند.
دوما ،اين راهپيمايي مجوز نداشت و به دروغ به طلبه ها گفته شد مجوز دارد تا اين حركت غير قانوني و غير اخلاقي توجيه شود و طلبه ها در ان شركت كنند . فرماندار قم رسما اعلام كرد كه اين راهپيمايي فاقد مجوز بوده است .
ثالثا ، باني اين راهپيمايي انساني غير متعادل و افراطي است كه به كرات مخالفت با جامعه مدرسين و...را در پرونده خود دارد .كه ايت الله استادي نيز اشاره به اين شخص داشته است كه اتفاقا هم طرفداران بسيار پروپا قرص رييس جمهور است هم مشاور استاندار قم است هم دبير نشريه پرتو و هم از اعضاء موثر موسسه اقاي مصباح و لابد به خاطر همين پشتوانه ها نيازي به گرفتن مجوز نمي ديده است
رابعا ، كار بد ديگران دليل بر تكرار آن توسط ما نمي شود . كار غلط از هركس سر بزند زشت است .
خامسا ، اغتشاش گران را همه محكوم كردند اما مسئله اين است كه شما عليرغم تاكيد چند باره رهبري حساب اغتشاش گران را از معترضين به نتيجه انتخابات جدا نمي كنيد و اصرار داريد اغتشاشگران طرفداران فلاني و فلاني هستند . يك بار ديگر مطالب رهبري را مرور كنيد . .در هيچ كجاي دنيا معترض را اغتشاشگر نمي دانند الا جناح پيروز در انتخابات دهم كه از قبل از انتخابات همه مخالفين خود را در صف ابن زياد و يزيد قرار داد و بعد هم را اغتشاش گر و ضد ولايت و ضد دين معرفي كرد . اين كه خيلي بد است كه مملكتي 14مليون اغتشاشگر داشته باشد . و
-- و اينكه بايد ما افراد را با حق بسنجيم نا حق را با افراد تطبيق دهيم
و تحليل شما متاسفانه برعكي اين قانون اسلامي است شما فرد مورد نظر خود در انتخابات را به منزله يكي از اصول ديني تلقي مي كنيد و هر كس را كه با نباشد كفر مطلق
- مگر هاشمي چه گناهي كرده كه اينچنين مورد هجمه ناجوانمردانه شخصيتي قرار مگيرد و كساني كه سال ها به او افتخار مي كردند امروز او را با طلحه و زبير مقايسه مي كنند در حالي كه انان نه طلحه و زبير را شناخته اند و نه هاشمي را
- مگر ايت الله جوادي املي چه گفته بود كه انچنان مورد تعرض برخي قرار گرفت جز اينكه از بداخلاقي نهي نموده بود و امروز نوبت ايت الله استادي و فردا نوبت .... و فرداهاي ديگر نه از تاك نشاني ماند و نه از تاك نشان و اين همان اسلام منهاي روحانيت است و اين همان خط مشروطه است كه اول سر شاخه ها را مي زنند و بعد سراغ شاخه اصلي
اتق الله رضاجان در روايتي داريم كه ورشكسته واقعي در روز قيامت كسي است كه اخرتش را به خاطر دنياي ديگري هزينه كرده باشد