سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خوش رفتاری پیشه کند، دوستانش فراوان شوند . [امام علی علیه السلام] 'به جنبش وبلاگ نویسان پیرو حق ملحق شوید'
حق و باطل

  
گفت : آقایان محمد خاتمی، عبدالله جاسبی و مهدی هاشمی نسبت به آنچه در دادگاه آشوبگران علیه آنها مطرح شده بود، اعتراض کردند!

گفتم : یعنی سند و مدرکی ارائه کرده اند که نشان بدهد آنچه در دادگاه مطرح شده صحت ندارد؟!

گفت : سندی که ارائه نکرده اند! فقط گفته اند آنچه متهمان علیه ما مطرح کرده اند، دروغ است. خاتمی گفته «من با جرج سوروس ملاقات مستمر نکرده ام»! جاسبی گفته: «نه فقط برای انتخابات موسوی پولی خرج نکرده ام، بلکه اساساً در انتخابات از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نکرده ام»! و مهدی هاشمی هم گفته؛ «من پولی برای میرحسین موسوی خرج نکرده ام، با سایت های آنچنانی هم هیچ رابطه ای نداشته ام و ...»!!...

گفتم : ولی کدام آدم عاقل و باشعوری می تواند اظهارات همراه با اسناد و مدارک درباره مجرمیت این آقایان را رها کند و تکذیب خشک و خالی و بدون سند و دلیل آنها را بپذیرد؟!

گفت : این طفلکی ها همه چیزشان لو رفته و به آخر خط رسیده اند. حالا شاید می خواهند با این تکذیب کردن های خنده دار، چند صباحی خوش باشند.

 گفتم : چه عرض کنم؟!... یارو وصیت کرد که سنگ قبرش رو از مرمر صاف و لغزنده درست کنند و هر روز هم آن را با کف صابون حسابی بشویند، تا هرکی رد می شه زمین بخوره و من بخندم و روحم شاد بشه!!



  • کلمات کلیدی :
  • عباس فاتح ::: جمعه 88/6/13::: ساعت 1:38 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :61747

    >> درباره وبلاگ <<
    حق و باطل
    مدیر وبلاگ : عباس فاتح[21]
    نویسندگان وبلاگ :
    عزیز[1]
    رضا ساروی[2]

    ولایت فقیه و رهنمودهای ایشان معیار تشخیص حق از باطل است

    >>برگزیده ها<<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>لوگوی وبلاگ <<
    حق و باطل

    >>لینک دوستان<<

    >>مهم<<



    لوگوی پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی

    >>جنبش<<

    با قرار دادن تصویر زیر در کنار وبلاگ خود به جنبش بپیوندید و نام وبلاگ خود را در نظرات اعلام کنید


    موسوی را محاکمه کنید



    >>خروجی وبلاگ<<