سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دل ها درباره دوستی ها بپرسید، که گواهانی رشوه ناپذیرند . [امام علی علیه السلام] 'به جنبش وبلاگ نویسان پیرو حق ملحق شوید'
حق و باطل

سلسله بحث های دانشگاهی
تظاهرات آرام
در دانشگاه وقتی با طرفداران تقلب بحث می کردیم اولین نکته ای که آنها را محکوم می کند بحث قانون گریزی است.
قانون گریزی عبارتی است که موسوی و طرفداران موسوی تا قبل از انتخابات بارها و بارها احمدی نژاد را به آن متهم کردند.
اما امروزه معضلی است که سخت گریبان گیر خودشان شده. اما برای توجیح کار های خود حاضرند دست به هر کاری بزنند.زمانی بود که می گفتند منافقان آیه های قرآن را به صورت گزینشی قبول دارند و عمل می کنند ، اما امروز این عمل با قانون اساسی به شکلی دیگر و با آدم های جدیدتر انجام می شود.

خلاصه کلام :

شما قضاوت کنید.
طرفداران موسوی استناد به این قانون می کنند:
اصل 27 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مقرر می دارد: تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها، بدون حمل سلاح به شرط آنکه مخل مبانی اسلام نباشد، آزاد است.
از سوی دیگر ماده 31 آیین نامه قانون احزاب که در دولت آقای میرحسین موسوی تصویب شده است، برگزاری اجتماعات را منوط به دادن تعهد مبنی بر «عدم حمل سلاح» یا «عدم اخلال نسبت به مبانی اسلام» و «امنیت» دانسته و در اصلاحیه ماده 35 همان آیین نامه که در هیات وزیران دولت اصلاحات به تصویب رسیده است: «صدور اجازه کتبی تشکیل اجتماعات به عهده وزارت کشور است و برگزاری راهپیمایی منوط به اطلاع وزارت کشور و تشخیص کمیسیون ماده 10، می باشد لذا می توان نتیجه گرفت این نظام در کشور ما تاکنون مبتنی بر «اجازه قبلی» بوده است و نمی توان به حرف صرف وجود اصل 27 قانون اساسی و با استناد به آن اقدام به برگزاری راهپیمایی تظاهرات مثلا آرامنمود.»

 اما مطالب بسیار دیگری هم در این زمینه وجود دارد .
مثلا اینکه اگر راه گرفتن حق و رسیدگی به تخلفات این است . حتما 62 درصدی هم که به آقای احمدی نژاد رای داده اند می خواهند در حمایت از رای خود در همان زمان و مکان راهپیمایی کنند. حالا خر بیارو باقالی ببر.......(البته طرفداران احمدی نژاد آبرو و حفظ نظام رو خیلی واجبتر از این حرفها می دونن کما اینکه هنوز اعتقاد داریم خاتمی دور دوم با تقلب سر کار آمد ولی این مسخره بازی ها رو در نیاوردیم و حرف مجری قانون رو قبول کردیم)
اگر اینطور بود انجمن هم جنس باز ها هم حق دارد در اعتراض به پایمال شدن حقوقش تظاهرات و راهپیمایی راه بیندازد. حالا واقعا خر بیار..( مثال زدم عمق فاجعه رو درک کنید)
البته باید توجه داشت که آقایون موسوی چی می گویند که چون آقای موسوی موفق نشدند مجوز بگیرند(یعنی قصد داشتن قانونی کار کنن ولی امان از رفیق...) آمدند در راهپیمایی تا جلوی مردم و خشونت را بگیرند.
  این مطلب هم که ....
 اصلا بیایید فرض کنیم همون اصل 27 ، آقایون خودتون بگید آیا واقعا بدون اسلحه سرد و گرم و داغ و... تشریف آوردید؟؟
مسئولیت خون افراد به گردن کیست؟ مسئولیت از کار بی کار شدن کسبه چیست؟ آنها چه گناهی کردند که شما می خواهید ....
مسئولیت سطل های آتش گرفته ، بانک های خسارت دیده و .... با کیست؟ مسئول اینهمه قانون گریزی چیست؟ حرف در این باره زیاده دوستان اگر بحثی دارن دارن من در نظرات حاضرم جواب بدم البته لطفا با رعایت ادب و آرامش.



  • کلمات کلیدی :
  • عباس فاتح ::: پنج شنبه 88/6/26::: ساعت 1:29 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 12
    کل بازدید :61763

    >> درباره وبلاگ <<
    حق و باطل
    مدیر وبلاگ : عباس فاتح[21]
    نویسندگان وبلاگ :
    عزیز[1]
    رضا ساروی[2]

    ولایت فقیه و رهنمودهای ایشان معیار تشخیص حق از باطل است

    >>برگزیده ها<<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>لوگوی وبلاگ <<
    حق و باطل

    >>لینک دوستان<<

    >>مهم<<



    لوگوی پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی

    >>جنبش<<

    با قرار دادن تصویر زیر در کنار وبلاگ خود به جنبش بپیوندید و نام وبلاگ خود را در نظرات اعلام کنید


    موسوی را محاکمه کنید



    >>خروجی وبلاگ<<