سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشندگان را دوست می دارد؛ پس دوستشان بدارید و بخیلان را دشمن می دارد؛ پس دشمنشان بدارید [رسول خدا صلی الله علیه و آله] 'به جنبش وبلاگ نویسان پیرو حق ملحق شوید'
حق و باطل

هدایت راهپیمایی های طرفداران موسوی از سوی انگلیس

دوستان حق طلب سلام
باز هم آن عنصری که در جهان کشف حقایق می کند کار خود را کرد و پرده های دیگری از چهره حقیقت برداشت(زمان).

وطن فروش

در دادگاه امروز اعترافات جالب دیگری از این وطن فروشی گسترده انجام گرفت.
جالبه که بدونید حسین رسام تحلیل گر ارشد سفارت انگلیس خیلی دقیق حضور کارکنان سفارت را در راهپیمایی های طرفداران موسوی بیان کردو هدایت های این سفارت را افشا کرد. مسائل امروز تا آنجا گران تمام شد که مهاجرانی وطن فروش در صحبتهای خود  گفت:به جای آنکه مشکلات را حل کنند به آن دامن زدند، مانند استفاده از تعبیر مردود شدن نخبگان توسط رهبری.
البته طرفداران موسوی مجبورند این دادگاه را غیر معتبر بدونند اما تمامی مسائل این دادگاه چه امروز و چه در روزهای بعد وقایع تلخی رو برای سبز پوش ها به همراه خواهد داشت که یا اونها رو متوجه اشتباهشون میکنه و یا رسواشون میکنه.
 
اما در ادامه توجه شما را به اضهارات این انگلیسی جلب می کنم.   
من در طول 5 سال اخیر 130 مرتبط با سفارت انگلیس و طی یکسال اخیر 50 نفر دیگر را جذب کرده ام و قرار های  ملاقاتی با آنها در رستوران‌ها و کافی شاپ ها می‌گذاشتم و اطلاعات مورد نیاز را کسب می‌کردم.
سالانه 300 هزار پوند برای کمک برای سازمان های مردم نهاد ایرانی هزینه می‌شد.
تحلیل گر ارشد سیاسی سفارت انگلیس از حضور الکس دبیر اول سیاسی سفارت انگلیس در ستادهای انتخاباتی یاد کرد و گفت: وی تحت عنوان توریست بدون محدودیت به شهرهای رشت و قم سفر کرد .
ما ملاقات‌هایی را نیز با اعضای حزب اعتماد ملی داشتیم که این تماس ها در مراحل بعد و دوران اغتشاشات نیز ادامه پیدا کرد.
 گزارشات در لندن بر روی القای تقلب تاکید می‌کرد و طبق دستور سفارت کارمندان محلی و برخی دیپلمات ها در تجمع حضور پیدا می‌کردند که از آن جمله می‌توان به حضور دبیر اول سفارت انگلیس در درگیریهای خیابان مطهری در تاریخ 24 خرداد، حضور دبیر سوم مطبوعاتی در تجمع خیابان شریعتی، حضور دبیر سوم سیاسی در راهپیمایی خیابان انقلاب و نیز حضور معاون بخش ویزا و تهیه تصاویر از تجمعات اشاره کرد.
وی همچنین از دومینک دبیر سوم سفارت انگلیس یاد کرد که با لباس سبز به میان تجمع کنندگان رفته و به همراه آنها در راهپیمایی های غیر قانونی حضور یافت.
به گفته رسام، سفیر انگلیس در ایران ساعت 9 هر روز صبح با تمام اعضای بخش سیاسی جلسه داشته و آخرین اطلاعات را جمع آوری می‌کرد. وی 8 سوال کلی را مطرح کرده و از کارمندان می‌خواست تا جواب آن را از طریق گفت و گو با مردم کسب کنند.


 و اما تحلیل وبلاگ:
در این چند روز مشخص می شود که موسوی و طرفداران نا آگاهش به صورت کورکورانه(به غیر از موسوی و دوستان نزدیک او) از انگلیس طرفداری و حمایت می کردند . اما موسوی و یاران نزدیدیکش اثبات شد که خائن و وطن فروش هستند و از مردم پاک ایران سوء استفاده کرده اند. کاملا مشخص است که افرادی که به این مرد رای داده اند از رای خود برگشته اند و این افرادی که سر و صدا میکنند یا اصلا به موسوی رای نداده اند و یا ناآگاهند و در آینده متوجه اشتباه خود می شوند و بر می گردند.

 تاریخ  ایران نشان داده که ایرانی ها وطن فروش و خائن را هرگز نمی بخشند.

بیایید در راه حق قدم بردارید و از این وطن فروشان فاصله بگیرید. 



  • کلمات کلیدی :
  • عباس فاتح ::: شنبه 88/5/17::: ساعت 10:49 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :61737

    >> درباره وبلاگ <<
    حق و باطل
    مدیر وبلاگ : عباس فاتح[21]
    نویسندگان وبلاگ :
    عزیز[1]
    رضا ساروی[2]

    ولایت فقیه و رهنمودهای ایشان معیار تشخیص حق از باطل است

    >>برگزیده ها<<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>لوگوی وبلاگ <<
    حق و باطل

    >>لینک دوستان<<

    >>مهم<<



    لوگوی پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی

    >>جنبش<<

    با قرار دادن تصویر زیر در کنار وبلاگ خود به جنبش بپیوندید و نام وبلاگ خود را در نظرات اعلام کنید


    موسوی را محاکمه کنید



    >>خروجی وبلاگ<<