• وبلاگ : حق و باطل
  • يادداشت : قابل توجه علماي قم(و چقدر زود دير مي شود!)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 27 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    در جواب آقا امير

    آقا امير سلام . بنده مطالبم رو در جواب "يک طلبه" نوشته بودم چون ايشان آقاي هاشمي را محرم رهبري دانسته بودند . و "يک طلبه" چون رهبري را به عنوان رهبر قبول داشتند بنده در آن موضع با ايشان صحبت کردم .

    بله براي شمايي که اصلا ولايت فقيه را قبول نداريد و شايد نمي دانيد چيست بنده استدلالي در اين زمينه نمي آورم . براي شما اول بايد اثبات كنم مرتبه ي ولي فقيه چيست تا بعد به ولي فقيه تكيه كنم. به حديثي در اين زمينه توجه كنيد.

    امام زمان (عج) در جواب اسحاق ابن يعقوب ميفرمايند :

    "و اما الحوادث الواقعة فارجعوا فيها الي رواة حديثنا(احاديثنا) فانهم حجتي عليکم و انا حجة الله عليهم " در پيشامدها به راويان حديث ما رجوع کنيد زيرا آنان حجت من بر شما هستند و من هم حجت خدا بر آنان (وسائل الشيعه ج18/ص101)

    آقا امير عزيز، اگر امام زمان (عج) را قبول داريد طبق حديث بالا و بسيار دلايل ديگر ، مخالفت با ولي فقيه مخالفت با ولي عصر ارواحنا فداه است .

    رهبري براي ما بت نيست . حجت است . براي ما دوران دست بوسي نايت امام دوازدهم تازه شروع شده است و از اين جهت دکتر احمدي نژاد وقتي حکم رياست جمهوري را از رهبري گرفت دست ايشان را بوسيد .

    ---

    در مورد خانم ترانه موسوي هم جز شايعات چيز ديگري منتشر نشده . لطفا با سند صحبت کنيد . طبق حدس و گمان نمي شود گفت سر اين خانم چه آمده . همانطور که مرگ خانم آقا سلطان صحنه سازي دشمن بود ممكن است مرگ خانم موسوي(اگر مرگي رخ داده باشد) هم صحنه سازي باشد تا دوباره جنجال الکي راه بياندازند و دولت و نظام را زير سوال ببرند. لطفا با شايعات صحبت نكنيد چون بنده از نويسندگان اين وبلاگ(وبلاگ حق و باطل) هستم كامنت هايي كه اخبار كذب را منتشر كنندپاك خواهم كرد .

    با تشكر